tirsdag 13. april 2010

Sketchy Colors #19

Her kommer ennå et vintage kort. Det ligger så mange fine bilder på nett som bare må brukes:) Papirene er maja design igjen.... har forelsket meg totalt i disse papirene, de er så flotte:) Teksten her er skrevet på pc. Sketchy Colors har en fargeutfordring gående: lag noe i rosa, grå og hvit. http://sketchycolors.blogspot.com/ kaster meg på denne da dette kortet passet perfekt til denne utfordringen.
Stemplet bord og tekst inni kortet.
Mitt personlig stempel bak.

12 kommentarer:

salige lavendel sa...

Neimen dette var da helt utrolig - jeg kom tilfeldigvis hit via en link fra en annen blogg - og så ser jeg et nydelig kort med et av bildene jeg har laget med Photoshop! Kjempegøy å se, og kortet ditt ble superfint!Takk for titten her =)

Mette sa...

Dette er helt nydelig Trine! Herlig farge sammensetning og flott pyntet!!
KLem Mette

Ellinore sa...

Dette var et helt nydelig kort.... flott med de fargekombinasjonene.....grått og rosa.
Kortet til Ann Elin var jo også helt nydelig.
Klem fra moder`n.

❤ Kaia sa...

Wow, for ett lekkert kort du har laget.
Kjempeflotte papirer, jeg har endelig fått tak i noen selv også.
Klem fra Kaia

Bodil sa...

Nydelig kort og så flott pyntet :) Mange nydelige detaljer å se her :)

Astrid sa...

Hei Trine:-)

Takk for at du vil være med på blogg candy`en min:-) Lykke til!!

Dette kortet er helt nydelig.
Har tittet litt i bloggen din og synes du lager så mye fint, så nå har du fått deg en ny
følger;-)

Ha en fin uke.

Klem, Astrid

Pinklady 68 sa...

Lekkert vintage kort, Trine!
Nyydelige farger og mange flotte detaljer!
Flott på alle fire sidene:-)

Ha en fin dag! Klem Laila.

mettepip sa...

Så lekkert Trine! Du er ikke alene om å like Maja Design;) Dette ble veldig flott med det lekre bildet. Så stilig det ble med kakeservietten inni!
Ha en flott dag videre!
klem fra
Mette

Mona sa...

Du lager masse flott, og gir meg en masse inspirasjon. Derfor havner du i blogglista mi. :) Ha en kreativ onsdag.

Line sa...

Flott vintagekort. Nydelige farger og mange flotte detaljer. Jeg liker også godt å bruke motiv hentet fra nettet. Det er jo så masse fint der ute. Smart med kakeserviett inni. Ha en flott kveld. :-)

May-Bente sa...

Jeg tar av meg hatten,..dette var virkelig lekkert!!
Herlige detaljer og nydelig bilde!!

Klem fra meg:=)
Velkommen som Maja Design elsker..jeg har vært det lenge:=)

Unknown sa...

Yet another thing is that when evaluating a good on the net electronics shop, look for online shops that are consistently updated, trying to keep up-to-date with the most current products, the most beneficial deals, in addition to helpful information on product or service. This will ensure that you are dealing with a shop that stays on top of the competition and provide you what you need to make educated, well-informed electronics acquisitions. Thanks for the significant tips I have learned from your blog.