torsdag 20. januar 2011

Brettet kort med Sara Kay:)

Ble så inspirert av Marianne http://mariannespapir.blogspot.com/ til å lage et slikt brettekort etter at hun hadde lagt det ut i bloggen sin, etter å ha leita meg rundt på you tube fant jeg til slutt forklaring. Skåret i stykker noen ark og noen banneord ved scrappebordet ble det da et kort, her er da resultatet:) Kortet mitt fikk motiv fra Sara Kay som er fargelagt med copics. Men nå som jeg har fått til et kort blir det nok flere, likte denne typen kort veldig godt. Morro med noe nytt også:)
Tusen takk for alle koselige kommentarer dere legger igjen hos meg, det varmer så godt langt inn i hjerterota. Ha en fin dag til dere alle!

14 kommentarer:

Anonym sa...

Ååå dette ble helt nydelig :)
Herlig motiv og papir du har brukt!
Visst var dette et gøy kort å lage, jeg har også laget et slikt for bare noen dager siden og det blir nok flere;)
Ønsker deg en fin torsdag :)
Klem Lill

Guro sa...

Wow så flott Trine!!! Nydelig Sarah Kay jente, veldig fine farger. Fikk lyst til å finne fram mine igjen. Har du en adresse til youtube lenke til denne bretten? Fikk lyst til å prøve.
Ha en fin dag :-D
Klem Guro

oheidia sa...

Så flott et kort, Trine! Likte så godt brette teknikken. Kan du gi et lite hint om hvor du har funnet tutorialen? Skulle kanskje prøvd selv men er avhengig av oppskrift jeg :=)

Knerten sa...

Nydelig motiv, flott fargelagt. Flotte papir du har brukt også :-) Så bra at du ikke ga deg, for det ble veldig fint.
Ha en fin dag, Trine !

Maya sa...

Nyydelig kort, Trine!
Så lekre farger, nydelig med blondepunchen rundt kantene og sååå lekkert fargelagt!!
Klem fra Maya

Marianne sa...

Ja, dette er et morsomt kort å lage, ikke sant? Resultatet ble nyyydelig, og bærer ikke preg av noe banning underveis, hihi.
Ha en flott dag!
Klemmer fra Marianne:)

Bodil sa...

Så nydelig kort.
klem :)

Randi Th. sa...

Kjempeflott kort du har lagd!
Ha en fin dag!
-klem-

Papirdilla sa...

Så kjempeflott kort!. Nydelig motiv som er helt supert fargelagt. Og farger, papir og pynt er lekkert:)

Klem,
Hanne

Jorill sa...

Et nydelig kort du har laget. Motivet, fargene og pynten var kjempelekkert!

En fin kveld til deg fra meg :0)

Unknown sa...

Så utrolig nydelig kort!!!! Du er så flink!!!!!!

Klemmer fra Stine

RitaK sa...

Kjempefint :-) Har jo fortsatt "dilla på lilla" jeg, hihi...

Hege sa...

For en stilig bretteteknikk!!! Hmmm må nok lete litt jeg også nå... Og banne- det er jeg god på (hi, hi)

Fargelegginga og pyntinga di er som vanlig i en klasse for seg, Trine!!!

Klem Hege

Unknown sa...

Howdy! I know this is somewhat off topic but I was wondering which blog platform are you using for this site? I'm getting fed up of Wordpress because I've had issues with hackers and I'm looking at options for another platform. I would be awesome if you could point me in the direction of a good platform.