mandag 3. oktober 2011

Kort O Mania Utfordring 48

Ny utfordring ligger nå ute på Kort O Mania bloggen. Skisse!!

Denne gangen vil vi at dere skal lage akkurat hva dere vil, men dere må følge skissen vi har laget til dere! Dere kan snu og vende på den, ta bort eller legge til ellementer, MEN det skal synes godt at dere har fulgt skissen! :D

Her er mitt Dt kort etter skissen:

Jeg har laget et bursdagskort med papirer fra restekurven. Motivet er fra Robyns Fetish Digital fargelagt med copics. Teksten er fra NSS.
HER ER SKISSEN:

'Robyn's Fetish Digital Stamps And More' sponser premie denne gangen!
Robyn sponser med 5 digitale motiv eller 4 digitale motiv &stamp; 1 papir sett til vinneren!!
Hun har mange søte motiv og masser av flotte digitale papirsett. Digitale papir kan man bruke om igjen og om igjen, og utrolig greit å ha i hende til et stort prosjekt og vite at en ikke går tom for akkurat den fargen man vil bruke!! :D

3 kommentarer:

Kjersti sa...

Så herlige farger du har brukt på dette kortet - skikkelig sprekt kort! Likte skissen godt også, så den må jeg nok lagre og bruke en gang. Ha en flott høstuke! Klem Kjersti

Anonym sa...

Gurimalla så stilig guttekort, du er så dyktig med disse :)) Tøffe farger, motivet og oppsett, knallbra :)))
Takk for de fine ordene du gir meg, du er god som gull :)
Klem Lill

Scrappellen sa...

Du er bare hhelt RÅÅ på Copic'sene asså, Trine!!:) Jeg blir like betatt hver gang jeg er innom deg, både når det gjelder kort inspirasjon, og fargelegging! Måtte det by seg en anledning for meg, til å komme på et fargeleggings-kurs med deg!!:)
Takk for all inspirasjon!:)
Ønsker deg en flottanes dag.
Klem fra Ellen