tirsdag 4. februar 2014

Et julekort.

 En riktig god morgen til dere alle!
Jeg har igjen laget et julekort, synes jeg har fått en god start med julekortene dette året. Spørs nå bare om det varer. Stemplene fra Paper Nest Dolls  er helt fantastiske, mange flotte motiver som passer både til vinter og jul. Motivet jeg har brukt her heter Down Hill Racing Oven og det finner du Her eller i nettbutikken til Kreativ Scrapping.
Papirene er fra Maja Design og tekster fra North Star Stamp.
Kortet mitt er også å finne på bloggen til Paper Nest Dolls.
 Kortet er laget etter ukens skisse hos Sketchy Colors så denne gangen klarte jeg endelig å holde fristen til å kunne delta der. Skissen er laget av Wenche
 Motivet er som alltid fargelagt med Copics  jeg har brukt disse fargene:
Hud: E11-21-51-50-93
Hår/Kjelke: E57-55-53-51-50
Meier: C5-3-1-0
Blå: B97-95-93-91
Brun: E43-42-41-40
Hund: E44-43-42-41
Svart: 110. C9-7-5
Hvit: C3-1-0. Blender
Orange: YR09-07-65

Jeg har brukt disse produktene:


Tusen takk for at dere besøker bloggen min!
Ha en fin dag!
Klem fra Trine.

1 kommentar:

monicas papirhobby sa...

Nydelig julekort. Fint motiv som var så nydelig farget. Lekre papirer og flott pynta. Tusen takk for at du deltar hos Sketchy Colors og lykke til.
Klem Monica