mandag 3. februar 2014

Valentines kort.

 En riktig god morgen!
Som GDT hos Kreativ Scrapping har jeg lekt meg litt med papirer fra Graphic 45 Place in time nydelige papirer og jobbe med.
February Cut-ApartsFebruary Foundation
 Jeg har laget et Valentins kort synes det passet så bra siden Kreativ Scrapping  har lagt ut månedsutfordringen som denne gangen er
  Hjerter
Stemplet jeg har brukt her er fra Magnolia With Love Collection.
Tilda With Heart Arrows

 Motivet er fargelagt med Copic og skyen har jeg tegnet selv med Copic Multiliner.
Jeg har brukt disse fargene:
Hud: E11-21-51-50-93
Hår: E57-55-53-50
Brun: E44-43-42-41-40. E27-25-23-21
Grå: W5-3-1-00
Hvit: E81.W0. Blender
Rød: E18-19-07
 Her kan dere se mer av de fantastisk flotte papirene.
Jeg har brukt diverse produkter:


Tusen takk for at dere besøker bloggen min!
Ha en fin dag!
Klem fra Trine.

4 kommentarer:

Unknown sa...

Lovely card in untraditional valentine colors, and I love it. Fabulous addition with these three vintage stamps. Not to mention this sweet Tilda. Thank you for your inspiration!
Anna xxx

Åse-May sa...

Vakkert....:)

Maritha sa...

Heeeeelt makalöst fint! ♥

Kraaam

Kjersti sa...

Nydelig kort Trine! Så lekre papirer du har brukt - spreke farger!
Ønsker deg ei fin uke!
KLem fra Kjersti:)