torsdag 20. november 2014

Ei flott jente fyller år.

 Heisann!
En riktig god dag til dere.
Jeg har i dag et bursdagskort å dele. Det blir noen bursdagskort om dagen i mellom alle julekortene. 
Motivet jeg har brukt her er fra Paper Nest Dolls. Jeg synes hun er fantastisk nydelig. Så dette bursdagskortet er til Amalie datteren min som fyller 17år om noen dager.
 Papirene jeg har brukt er fra Maja Design. Tekster fra North Star Stamps og Ett Trykk.
Motivet er fargelagt med Copics.
Skissen jeg har brukt er fra Sketch Saturday så dette er mitt bidrag der denne uken.

Tusen takk for at dere besøker bloggen min!
Klem fra Trine.

6 kommentarer:

Jill sa...

Dette var bare herlig! Nydelige farger og et herlig motiv ♥
Gratulerer med dagen til Amalie når den dagen kommer. Rekker vi et førjulsbesøk hos hverandre? Miss you ♥
Stor klem

Maritha sa...

Jättefint kort till din dotter min vän!! :)

Kraaaaam

Anne-Eddie sa...

Kjempefint kort! Herlig motiv og flott fargelegging! Klem fra Anne-Eddie ;)

Debra Miller sa...

Wonderful card, love your coloring and the snap embellishments are awesome. Thanks so much for joining us this week at Sketch Saturday! Hugs Deb

Paper Nest Dolls sa...

loveeee this so much!! hugsxxxxx

Vannessa sa...

This is just fabulous and your colouring is amazing! Love the colours you used and all the different embellishments. Thank you for joining in the Sketch Saturday challenge this time.

Hugs, Vannessa
Sketch Saturday DT